Ännu ett fantastiskt SiSo boende hittat i mina anteckningar!

Alpengasthof Maierl

Sitter och går igenom mina anteckningar på gymmet i Vellinge. Ja min egen motionscykel har tagit slut. Som tur är har de cyklar här som är laptop kompatibla ha ha! Nåväl, jag upptäckte ett boende jag missat att publicera! Men som jag antecknat som hyper intressant.

Jag besökte det men jag råkade komma mitt i lunchen och då hittade jag ingen att prata med, därför har det fallit i glömska tror jag.

Det ligger äkta SiSo i lätta pist #26, har väganslutning och mycket intressanta priser kolla här: http://www.maierl.at/preisliste/preisliste.pdf

Vad sägs om 7 dagar med halvpension och liftkort för €435


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0