Kan inte förstå!



Köpte nya skidor på skidrean igår! 2.195.- för ett par topmoderna Head skidor med bindningar, ordinarie pris 4.500.-

Så nu satt jag som bäst och funderade över om jag ska köpa en ny skidbag och stavar redan nu på rean eller inte. Då trillade jag över en fil i min hjärna som klart och tydligt upplyste om att du har ju en skidbag på vinden. Hmm gick ut i regnet och in på kontoret, upp på vinden och långt inne i en hörna låg bagen med skidor i. . . Kvar på bagen satt LionAlpin lappen från sist jag var i Österrike. Dessutom satt SJ lappen kvar då jag så listigt polleterade skidor och pjäxor så de stod och väntade på mig på tågstationen i Kitzbühel. När var det vi åkte! 1992-01-31

Kan inte förstå varför jag skulle köpa nya skidor när jag hade två par bra på vinden! Ni kan beundra dem nedan. Inte nog med att jag fann två topmoderna skidor, jag hittade två par fin fina stavar med! Kan dessa skidor ha varit innan carving skidan uppfanns!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0